Przewodnik po materiałach opakowaniowych dla branży łazienkowej
Dlatego jeśli chcesz, żeby Twoje produkty…
- Wanny
- Umywalki
- Bidety
- Toalety
…dojechały do klienta w całości – chroń je!

Wybór odpowiednich materiałów opakowaniowych
Amortyzacja wstrząsów - folia bąbelkowa dla branży łazienkowej
Worki z folii bąbelkowej dla standardowych produktów ceramiki łazienkowej

- korków
- śrubek
- przycisków
- innych akcesoriów łazienkowych
Pianka polietylenowa (PE) a pakowanie ceramiki sanitarnej

- pianka w rolce
- laminat
- pianka z perforacją
- szerokość
- gramaturę
- odległość perforacji
Kartony – solidna ochrona zewnętrzna dla ceramiki łazienkowej

- PET
- PP
- PE
- Stalowe
- Ręczne
- Automatyczne
- o zróżnicowanej szerokości
- a także długości nawoju
Wypełniacze – dodatkowa ochrona i amortyzacja

- Skropak
- Wolina drzewna
- Papier pakowy
- Folia bąbelkowa
W przypadku tego ostatniego, nie można nie wspomnieć o folii bąbelkowej Fill & Wrap, z bąblami o średnicy aż 3 cm. Ten rodzaj folii to doskonały wypełniacz pustych przestrzeni.
- Plusy:
Taśmy pakowe – zabezpieczenie przed otwarciem

- akrylowym
- solvent
- hot - melt
Taśmy akrylowe niekoniecznie sprawdzą się jesienią i zimą. Klej na bazie wody może zamarzać przy niższych temperaturach, co skutkuje odklejaniem się taśmy.
Folia stretch – stabilizacja ładunku

Taśmy ostrzegawcze – jasny komunikat dla przewoźnika

- Uwaga - szkło!
- Fragile
- Góra / Dół
- Nie piętrzyć
Podsumowanie
- Jeśli chcesz porozmawiać o tym, jakie zmiany są możliwe do wdrożenia w Twoim biznesie – skontaktuj się z naszymi doradcami.
Naszymi klientami są między innymi:
- Producenci ceramiki sanitarnej
- Dystrybutorzy i sklepy
- Producenci akcesoriów łazienkowych
Możemy Ci pomóc i zoptymalizować proces pakowania w Twojej firmie
Chcesz zweryfikować, czy Twój proces pakowania można zoptymalizować poprzez zamianę materiałów opakowaniowych lub zastosowanie odpowiednich narzędzi?
Zostaw kontakt do siebie, a nasz doradca zadzwoni do Ciebie i omówi Twoje potrzeby oraz możliwości współpracy.
Umów się znaszym doradcą

Marketing managerka, entuzjastka tworzenia treści, które wnoszą wartość w życie odbiorcy. Zgłębia świat opakowań, bazując na realnych problemach i wyzwaniach klientów. Wiedzę zdobywa rozmawiając zarówno z właścicielami biznesów, kupcami, jak i pracownikami magazynów. Prywatnie fanka literatury faktu oraz jazdy na rowerze gravelowym.