Wraz z popularyzacją handlu internetowego, firmy stają przed nowymi wyzwaniami. Większa skala zamówień oraz zmieniające się oczekiwania konsumentów sprawiają, że konieczne jest wnikliwa weryfikacja kosztów każdego etapu procesu. Jednym z nich jest pakowanie produktów, które przy odpowiednim podejściu można usprawnić i zoptymalizować jego koszty.
Jeśli do wypełniania paczek pracownicy wykorzystują folię bąbelkową, to warto zastanowić się nad jej zamianą na folię z dużym bąblem FILL & WRAP. Folia ta ma ponad trzykrotnie większą średnicę bąbla, co sprawia, że potrzebujesz mniej materiału do wypełnienia tej samej paczki, a pakowanie przebiega szybciej.
Wymiary zależą od wybranej grubości folii. Szczegółową specyfikację otrzymasz od doradcy.
Możliwe wymiary zależą od grubości folii. Szczegółową specyfikację otrzymasz od doradcy.
Rolka wybranego asortymentu z poprzeczną perforacją na zleconej długości zapakowana w worek foliowy. Jest alternatywą dla arkuszy, które nie mieszczą się w zakresie pracy formatki.
Folia może mieć również dowolną barwę. To ciekawy pomysł na nawiązanie w opakowaniu do kolorów marki. Może to także pomóc w identyfikacji produktu w magazynie.
Laminat z kolei, to połączenie pianki PE z folią polietylenową, HDPE, pęcherzykową lub aluminiową. Jest bardzo mocnym i wytrzymałym materiałem, który będzie doskonały do pakowania dużych produktów, które wymagają szczególnej ochrony przez wgnieceniami i zarysowaniami. Bardzo często wykorzystywany jest w branży meblarskiej.
Więcej o korzyściach ze stosowaniu laminatów znajdziesz w tym wpisie:
Pudełka kartonowe to jeden z podstawowych materiałów stosowanych w branży e-commerce. Szczególnie, gdy kierujesz swoje produkty do branży B2C i są one dostarczane do klientów przez kurierów.
Kupisz u nas kartony dopasowane do paczkomatów Inpost C oraz Inpost B, dzięki czemu będziesz mieć pewność, że zmieszczą się one do wybranych skrytek.
Papier nacinany to z kolei obecnie popularny sposób na estetyczne i efektywne zabezpieczenie produktów. Ma on bowiem nacięcia, które sprawiają, że jest on elastyczny i świetnie dopasowuje się do produktów o różnej wielkości i kształcie. Jego gramatura to 70g. Zamówisz go u nas w szerokości 20 i 30 cm i długości 250 m. Pracuje się z nim bardzo łatwo, ponieważ nie wymaga używania noża czy nożyczek – wystarczy oderwać potrzebną jego ilość. W pełni podlega recyklingowi. Papier perforowany jest często wykorzystywany w pakowaniu np. ceramiki czy delikatnych produktów z branży home-decor.
Chcesz zweryfikować, czy Twój proces pakowania można zoptymalizować poprzez zamianę materiałów opakowaniowych lub zastosowanie odpowiednich narzędzi?
Zostaw kontakt do siebie, a nasz doradca zadzwoni do Ciebie i omówi Twoje potrzeby oraz możliwości współpracy.
Kontakt